Måndag!


Idag vaknade Jamie klockan halv 7 va bara att gå upp ! :) fast vi myste ner oss i sängen vår ! <3

Upp och äta frukost efter de , ge Jamie gröt och lekte sen ut med Texas å gå vi gick nästan in lika fort vi gick ut !! Blåste så USCH !! :/ Texas fick iaf springa lite i skogen!

In sen myste ner oss i soffan och kolla på OTH!

Vi kvart över 3 kom älsklingen & K hem ! :) fick allt höra lite roliga historier Kevin berättade ! ;) barn har väl allt rolig fantasi !! Hihi
Fantastiskt kul har vi haft!
Älsklingen nattade Jamie efter än stund han blev så trött lille vän! Älsk tog också än tupp lur ! Vakande sen efter än stund och vi lekte ;)

Sen upp laga mat Kevin gick ut och cykla Jamie åkte runt i sin gå stol älsk lagade mat ! :)

Sen harJag har fan värdena bästa pojkvän. Helt underbar är du! Satt på stolen inne i köket sa att jag är väldigt trött & känner mig febrig så säger han " gå och lägg dig du jag tar hand om barnen" Säger jag " men klart jag måste hjälpa till! Då sa han " ne jag gör de jag du är gravid så du måste ta den lugnt" ! Fan va du är underbar älskling ! :) älska dig över hela mitt hjärta ! <3

Åkte ner till syster efter maten för lite gravid prat hon är ju också gravid och väntar sig än prinsessa ! :)

Underbart nära varandra i veckan är vi :)

Nu hemma S lägger K och Jamie är med så ser vi hur vår älskade Jamie kryper fort fort till korten! :) bår älskade har nu börjat krypa riktigt :) väldigt stolt mamma & pappa :) <3

Snart blir de film Twilight 2 !! :D
Ettan såg vi igår så jävla bra film!!

Igår söndag va vi och hälsade på Johanna & Morre , väldigt trevligt! :)

Sen hem myste ner oss soffan och hade de bra :)

Otroligt bra söndaaaag!

Nu mysa med Jamie innan hand läggdags!
Puss hejdå alla kära läsare!!

Att ge en chans till!! Hmm klart man ska ge folk chanser men du har fått allt för många så GLÖM !! Baybay

Helgen längtar jag då blir de SHOPPING & ut och äta på
Kvällen för att fira min älskade pojkvän som fyller 26 på torsdag :) stor kille !

Snart 3 barns farsa och bara är 26 ;) hihi gulligt de <3
men jag är ju snart två barns mamma + så är 21 snart. Men de blir ju tre för Kevin är allt mitt bonus barn och jag älskar han lika mycket och jag kommer ställa upp på han som mitt egna ban är ju allt hans plast mamma :)) lycka !

Imorgon är de spännande !!! Längtar

Älsklingen kände hur vårt andra mirakel röde sig igår i magen. Underbart vi längtar efter dig ! Men snart så :)
Jamies blir storebror tidigt :) hihi


Älskar er min fina familj <3

Puss

FA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0