Måndagen är här!


Kevin åkte imorse till skolan nu får vi inte se han på än veckan men de går fort! :)

Sen så vaknade lille man klockan 7 idag så de va bara att gå upp men älsklingen föreslog nå annat, han tyckte vi skulle lika kvar medan han Körde K sen skulle vi mysa! Så än mys morgon i sängen! Helt underbart!! :)
Sen somnade Jamie vi halv tio då slocknade vi med kan jag säga! Inte många timmar inatt inte ! Jamie är lite förkyld & hostar så han vaknar då och då. Stackar inte alls kul att se han så ledsen när han vaknat :// älskling sa extra idag och fråga om han skulle vara hemma för han tycker också jätte synd om prinsen vår<3
Men han fick jobba så skulle jag ringa om jag ville han skulle komma. Bästa bästa pappan :)
Sen åkte vi och handlade , lagade mat och så somnade Jamie efter han fick mat. Trött kille<3

Älsk & jag åt sen smög vi in i sov rummet och vilade ber maten & kramades <3 VI ÄR SÅ OTROLIGT KÄRA <3

Sen så sluter jag mina ögon somnar till men vakar med att älsklingen kommer och er mig än stor PUSS :) hihi bästa du älskling <3

Jamie sover än!
Jag har gjort kaffe som jag nu ska dricka och vänta till vår prins vaknar Sen blir de ut och gå :))

Tycker de här är så otroligt barnsligt, dags att växa upp och bete dig som än normal person...

Tänker inte slösa mer energi på dit omogna beteende !!

;)


Hade bra läsarna


Puss
Frida

Underbart sms jag fick av älsklingen :) du är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0