Mår toppen ! :)


Underbar DAG :)

Efter Jamie vaknade blev de att hämta upp Janna på stan upp till noret för att käka donkeeeen ! ;)

Sen hämta upp Hannah å köpa mat till älsk å åka upp med! Sen åkte vi hem till mig Cissi kom också så vi hade kaffe date + skvalet ! ;) haha tjej dag hemma hos mig helt fantastiskt ;)

Sen gick Hannah skulle äta middag med sin man & vi satt ner oss i soffan för lite spel race på telen ! Haha

Efter en stund kom janni! Trevligt :)
Så jamie å jag har haft fullt hus med flickor idag :) tjej träff otroligt skönt att ta upp kontakten igen med dessa dina flickor :)

Så janni ,Hannah , Janna och Cissi lekte fullt upp med Texas & Jamie idag :) tack flickor för en otroligt bra dag! Lär göras om väldigt snart!

Texas helt utmatad & Jamie sover som en stock i sin säg ! :)
Tjejerna har åkt hem & jag tar och myser ner mig i soffan till lite OTH! :)

Imorgon blir de att träffa dom efterlängtade Carolina & novis :) ska bli så otroligt roligt :) även Armani tror jag så Texas får leka av sig med sin första vän som han haft :) Kuuuuul :)

Har fått mig så många ärliga å otroligt snälla vänner som varken går bakom ryggen eller sviker en ! Så sjukt skönt !
TACK !

Även min älskling är glad för min skull å han säger " du ser ut att må bättre nu än va du gjorde för med de andra som kallade vännerna som du hade" Jag svarar " jag är överlycklig för fått tillbaka mina ÄKTA & FINA vänner + lite NYA som är HELT underbara :)

Sen klart man är överlycklig när man har värdens bästa familj på de :)
Livet är UNDERBART!!!

min familj gör mina dagar HELA!!
Vänner & familj ni gör mig så för jävla lycklig :) jag ÄlSKAR ER <3


Nu blir de film!
Ha de bra :)

Pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: ;)

Nu börjar de prata om dig igen. Dit liv är för intressant så att de inte kan släppa taget om dig.. ;) haha puss

2012-03-29 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0