Morgon kvisten!



Igår måndag va min älskling än stor hjälp till att jag va sjuk ! Han gjorde allt.. Underbara pojkvän man har! Bästa ever..

K va hos farmor M och hjälpte henne med terjes "kalas" ;)

Igår va jag nästan säng liggandes hela dagen Jamie va otroligt snäll, fast de är han ju jämt. <3 pappas & mammas pojke <3

Inatt inte sovit så speciellt många timmar heller !! I NEED TO SLEEEP ...

Men upp med prinsen nu för att leka så får jag stå ut så länge som de går . Allt för min fina Jamies skull. Älsk ska extra " orkar du inte så måste du ringa så kommer jag hem" bästa älsklingen <3
Tack för att du finns min älskade pojkvän & bästa pappa <3

Väckte k vi 7 för farmor M kommer och hämtar han halv 8 för då blir de fritids för honom ! :)

Nu mata bästa Jamie sen frukost till mig själv :)

Puss



Lev ditt liv så lever jag mitt...

Avundsjuka människor är väldigt jobbigt att vara kan jag förstå .. Men öppna ögonen nån gång de kommer aldrig hända ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0