Onsdag!




Idag ny på förmiddagen har inte hänt så mycket ! Vaknade vi halv 9 då Jamie va pigg myste i vår säng till halv 10 sen upp äta frukost sen lekte vi och sedan ner i sängen igen för mys och bus. Jamie somnade igen vi 11 jag och älsk med sen vaknade vi klockan halv 1 ! Verkligen jätte skönt att få sova men dock inte när man ser va fint väder se va ut! Men älsk cykla och handla mjölk + sylt för här skulle de göras pannkaka. Först stekte älsk sen jag för han fick lov att hinna äta innan jobbet!
Sen gick han och Jamie och myste lite innan jobbet! Myspys killarna :)

Sen kom skjutsen till han.

Jamie åkte runt i sin gå stol medan jag fortsätter steka.. :)

Han sover bättre på nätterna nu vakar bara 1 gång vi 4 eller 5 och somnar runt 9 !
Fast vaknar till vi halv 11 hela tiden verkar som han hör att älsklingen kommer hem. S gick in och pussa på honom & krama sen somnar han om igen. <3 finaste <3

Fick även massage igår som åter igen jag ska få idag:) wiiiii!!!!

Nu sover Jamie igen tills än stund tillbaka får se när lillen vaknar. Han är lite bättre nu, fast hostan är kvar! :/ får se hur han är när han vaknar så ska vi gå ut ån vända !

Hörs då!






Jag är inte perfekt eller den bästa personen ! Men jag är tillräcklig bra för att bli behandlad såhär !!


Älskar mina pojkar J<3 S<3 T<3


Bara så ni vet de kommer inte bli nån hund till här för de blir för mycket att göra, sen så kommer vi klara av allt de vi säger!!! Så LÄGG AV MED ERA SKIT SNACK!!!!!!! Trött på folk som aldrig kan STÅ för se dom tycker!!! IDIOTER!!!!



:))

Är glad tjej men trött på människor som bara låsas när de väl är i min närvaro..

Tur man har vänner som förstår än!!
Älskar er <3

Puss
F-A


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man blir ju galen i de du säger och berättar. Men skit i det här och så låter du dom inte få din uppmärksamhet längre. Du har en fin son sen åter en bebis i magen som behöver din energi mer! Du är stark. Ta hand om er kram

2012-03-14 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0