Onsdag till sitt slut! :D


Jag har fördrivit tiden med att kolla OTH medan prinsen sovit sen vart de och träffa Janna :) längtan så efter henne <3 puss

Vi åkte ner på stan möte upp Molly för lite snack & så! Sen kollade runt lite i Ica va vi skulle ha till filmmys ! De vart de gamla vanliga chips & dipp ! Så jävla GÖTT !!
Hem till mig kolla film & FETTTTTA ;)

Janna lekte med Jamie & Gud så lycklig han va å han skrattade så otroligt bra känsla :) sen kollade vi film Jamie låg på golvet å krypte runt :)

Filmen till ett slut ! Älsk kom hem och tog Jamie för att mysa ner i sängen :) mina killar :)
Janna åkte å vi bestämde även en träff imorgon med :) då blir även Janina med :D wiho... Livet är för jävla BRA !!

Försök nu vetja ;)

Pusspuss
Jamie sover å älsk duschar ! Jag ska med inta sovläget! Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0