Onsdag !



Idag blev de Inge morgon skrivning har haft full rulle här hemma, har tagit hand om systers son Viggo idag ! ;)

Vaknade iaf väckte Kevin sen klä han och fixa så kom farmor och hämta han och körde han till fritids !
Jamie va med vaken så gav han mat och myste ner oss i sängen sen kom syster Kristin och knacka på dörren då va de bara att gå upp och leka med dom fina ! :)

Kusinerna lekte jätte bra och fint tillsammans. Dom är född på samma år fast Viggo är 7 månader äldre ! Men dom hade kul såg man! Jamie va jätte glad :-)
Halv tio blev dom väldigt trött så då kläde jag på Viggo la han ute på altan och han somnade men vaknade titt som tätt .. Jamie la jag i sägen med mat och han somnade direkt efter de ! För mig blev de då frukost & mys för mig själv framför tv!

Vaknade Viggo gav han mat & så la jag han i mitt knä och myste !
Jamie sov vidare ! Blev inte så mycket sömn för mig inatt Jamie vaknade varannan timme & va jätte ledsen så upp direkt och skynda sig till ha och trösta ! Mammas finaste pojke <3

Sen vaknade Jamie med då började dom leka fint igen men han somnade igen efter nån timme trött kille !

Sen började klockan närma sig halv 3 då Kom älsklingen hem Hämtade bilen och pussade mig och åkte och hämtade Kevin på fritids !
Kom hem så jag lämnade Viggo len honom.. Han är ju så otroligt duktig med barn. Underbara Stefan <3
Sen så åkte jag skulle hämta Molly och sen till maxi för att handla avföring nu jävla ska jag bli brunett igen!!!
Men självklart hade dom inte de jag skulle ha . Skulle få de imorgon så de blir att handla imorgon och fixa de ! ;)
Lämnade Molly sen hem och skicka iväg dom på kevins innebandy träning.
Stefan Jamie & Kevin åkte :) älsk tar jämt med Jamie på träningen ! :)

Viggo och jag lekte lite sen kom syster ! Hjälpte henne ut med saker sen tog jag mig in i sägen och slocknade direkt ! OMG va trött jag va. Vaknade igen halv 6 ;)

Helt utmattad !

Älskling gjorde än sån go fiskgratäng, underbart gått :)

Sen duscha Kevin och natta, efter se nattade vi Jamie :)
Jamie vägrade men somnade efter än 45 min efter så ! Kevin kom upp och pratade lite med mig medan älsklingen åkte och handla lite saker till imorgon..
Kevin sa att vi skulle kolla melodifestivalen på lördag och jag svarade självklart ska vi de söta du! Sen vart de godnatt och jag inväntade Stefan för att mata Jamie medan jag tog disken. :) han somnade efter ett tag :))

Efterlyst blev de för oss så sjukt bra och nu blir de sängen för oss båda!!

Imorgon blir de färga och bli snyggare ;) haha

God natt alla kära läsare !!


Pusssss
F-A

Är världen lyckligaste TJEJ !!! :)


De du vill, vill inte jag !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0