Söndaaaag


Då va söndagen här igen! Imorgon åker k till sin mamma tråkigt att han åker men en vecka går fort ! :)

Vi åkte och handla mat skulle bli kött & strips sallad bea men vart köttbullar & makaroner där vi 5 istället undra varför de undrar vi varför ! ;) hmm hahaa

Sen gjorde jag en tårta för Pia & svärfar/farfar Bosse skulle komma ! :)

Fikat & så alla älskade min tårta ! :)) kung de !!

Nu blir de ner hyra film & sen bara mysa !

Imorgon ska jag deta Janina på stan shopping & fika ! :)


----------------


Så all drama jag orkar inte längre! Vill inte bråka eller ha osämja ! Så snälla gör desamma lägg ner allt och gå vidare ..


Älskar min familj & mina vänner ! Tack för ni finns <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0