Tisdag!

Dagen har varit bra !!

Inatt fick jag sova iaf lite! Jamie vaknade iaf halv 5 ledsen matade och sen va han glad och pigg! Så gick upp kollade tv med han. Älsklingen sov vidare eftersom jag skulle få sova sen! Man måste hjälpas åt och se till att nån är pigg på morgonen och går upp när han vaknar!
Sen somnade han vi halv 7 ingen så slocknade jag direkt sen vakande jag med att lille mannen drog mig i håret ! :p älsklingen & som låg och myste :)
Upp åt frukost sen ut med Texas !

Lunch sen då lagade vi mat !
Sen vart klockan så mycket att älsklingen fick lov att åka.. Tråkigt saknar han men han sluta snart! :)

Sanna w kom på besök fika gjorde vi lille mannen är sjuk , förkyld och hostar ännu men ändå är han pigg och far runt i sin gå stol efter Texas och är väldigt glad :) det värmer i mitt hjärta att se han så glad ! :)

Sen dock så har jag fått reda på lite saker som jag inte trodde mina ögon i... Jävla falska människor det finns.... USCH

Ni ska vara vuxna nog till att inte hålla på snacka massa skit bakom andras ryggar. Blir så jävla MÖRKRÄDD !!!!

Slut parat om de!

Nu mys med min sjukling!

Ha de bra!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0