Torsdag!

Vakande mys med dom bästa sen upp äta frukost ge Jamie mat :)
Älsk va trött så han låg kvar i sängen.. :) tröttisen.. Sen fick han lov att åka och hjälpa sin pappa men nånting och jag la Jamie vi lunch tid vi 1 och han sov till halv 3! Medan han sov lagade jag mat så älsklingen fick med sig ån matlåda:)
Min stora man måste äta om han ska orka :)
Sen ner möta upp moster/syster Jenny för att gå och fika. Även in på cubus för att möta upp min fina vän Molly.. Värdens bästa vän <3
Fika å snackade lite skit ;)

Sen kolla runt även fixa klipp tid till fina Molly!!



Haft än toppen dag men Molly & kära syster Jenny som kommit hem igår från utlandet igår!!

Nu består mys med min finaste son och invänta vår älskade som kommer hem snart! Imorgon blir de åka ner på stan för att boka tid för familjekort! Livet flytten på väldigt bra ändå fast de tråkiga sakerna man fått reda på!!

Älskar min familj mer än allt och jag skulle inte klara mig ett liv utan er.. Ni är dom absolut bästa och kommer alltid prioritera er först!! <3

Så de så gått folket!!


Nu mys & vänta snaaaart så...


5 DAGAR KVAR !!!! Wöwöwöwöwöwö

Låt aldrig nån lura dig för de känns fruktansvärt ont !!!

Puss iaf på min finaste FAMILJ <3

<3J<3S<3T<3K<3 plus den fina som ligger i magen :))))) <3


Hörs

Puss Frida



Ni ska veta att jag är glad ändå efter alla omständigheter!!! Lycka är att ha sina fina familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0