Torsdag ! =)



Hallå där alla läsare !

Idag vaknade jag klockan 7 väckte Kevin för upp klä han och göra han klar för skolan :)
Sen gick jag och sov igen för Jamie sov och klockan va ju bara halv 8 så direkt till sängen igen och bädda ner mig och somnade som än stock...

Vaknade igen skicka mess till Molly vaknade Jamie gav han mat kläde oss och satt oss i bilen för att åka och hämta Molly sedan Ica på stan hämta ut mitt paket :)))) love it !!
Sen till maxi för att köpa avföring och färg :) + frukost med ny bakat bröd och mys :)
Underbar frukost åt vi innan vi började fixa håret !!
Blandade avföringen gjorde Molly medan jag la Jamie för att han skulle sova ! Underbara killen somna efter ön stund han va så täpp i näsan så fick lov att ge han näsdroppar. Sen somnade han sött i sin säng. Finaste pojken ever <3

Men fy i helvete va avföringen luktade illa... Nä helvete aldrig mer säger jag...
Sen i med ljusa brunett färgen och se blev sjukt bra är så lycklig :))

Jamie vakande blev mys med han innan älsk kom hem. Molly gick hem efter all hjälp tack underbara vännen för din oroligt underbara hjälp ! :) alla skulle ha haft än sån vän som Molly är ! <3

Jamie & jag Myste ner oss i den otroligt stor soffan och väntade på vår älskade pappa/man :)
Sen kom han in för dörren Jamie reste sig upp med huvudet och såg pappa han blev jätte glad :) dom myste lite sen kläde på oss för att åka och hämta Kevin ! Nu nere vi baken för att betala in än räkning för än stuga i Sälen på påsk :) aka bli så otrolig skönt att lämna Mora !!!
Sen hem laga mat pannkaka Kevin älsklings mat :)
Sen får vi se va dan bjuder på:)

Hade bra

PUSS



Döm inte allt du ser. Tro inte allt du hör och för Guds skull berätta inte allt du vet!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avföring i håret?!Hur luktar du nu om jag får fråga? :O

2012-03-08 @ 17:13:10
Postat av: Frida

Ja de är Ju inte så att jag har de kvar i håret !! Antagligen så tvättatr man ur de och du nu kanske inte viste ca DUSCH är ? ;) haha

2012-03-08 @ 18:11:53
Postat av: Sanna

Hahaha jävlar folk verkar ju vara helt oerfarend om saker ! Frida klockren kommentar.. :) Kram

2012-03-08 @ 18:14:34
Postat av: Anonym

"Men fy i helvete va avföringen luktade illa..." Tror det var det den anonyma menade... så klockren kommentar? Njaaaa

2012-03-17 @ 08:09:02
Postat av: Anonym

Tönt kommentar rättaresagt!

2012-03-17 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0