Underbar fredag!

Samma sak händer typ upp fast denna dag va Kevin uppe, så vi smög efter varandra och när vi hittade varandra så skrattade vi efter de läääänge ! Hahaha
Roligt vi har tillsammans :)

Sen kom farmor då sa vi hejdå ses sen + än kram som alltid :) myssss

Sen gick jag upp la mig och slocknade

Jamie vaknade vi runt halv 11 sen så vi fick oss än sov morgon. Men han sover så konstigt på nätterna vet inte varför men ska ringa Bvc på måndag och höra om de är för vi bytt mat med de säger älsklingen så tur man har dig bästa älsklig :)

Sen gick vi upp matade Jamie med gröt och fick äpple dryck :)
Sen åt jag frukost medan älskade pojken satt i sin gå stol med ett STORT leende på läpparna:)) det värmen så gött i mitt hjärta när jag ser han så glad :)
Sen myste vi ner oss i soffan för titta lite OC måste ju följa nånting medan jag väntar på att one tree Hill ska kolla UT ! Längtaaaaaaaaaar !!!!

Sen blev sötisen trött & jag la han med än flaska i sängen åt den gjorde han sen somnade han sött :) underbara Jamie <3

Sen kollade jag klart på OC och efter gick jag med till sägnen för att ta de lugnt haft sån himla huvudvärk idag. Men jag somnade och när vi vakande så va huvudvärken borta ! Sjukt skööööt ..

Gick upp såg att Texas va bort har älsklingen varit hem hämtat han sedan åkt och hämtat Kevin ! Lär ha sovit som
Än stock när han kom hem :)
Sen gick vi upp kollade tv och väntade på dom ! Dörren öppnades Texas upp ir trappan & Kevin ut och leker fint i snöhögen..
Älsklingen va jätte trött så han gick in och la sig medan vi kollade tv !
Sen kom han upp Kevin kom in han fick macka & oboy för han va hungrig & maten skulle inte bli fören senare!
Vi åkte och handlade sen tacos skulle de blir idag .. :) GÖÖTTTT
Sen köpte vi lite gott till kvällen. Men har glömt skriva att Kevin har tappat sin tand :) så tandfen kom och la pengar under kudden ! ;) hihihi

Åt vi sen började de ett program på tv
The voice Sverige, men blev inte så länge sen blev de natta barnen & jag och älsklingen myste ner oss i soffan för att se film. Hyrde än skit bra film :) fått klart en 10poängare !!

Nu ligger vi sängen och ska sova, älsklingen ska jobba hela helgen så jag blir den som får roa barnen hela helgen :)) lycka är att få umgås med dom :)) <3

Nu sova
Godnatt

Sen på tal om min skrivit så kan se va lite fel men de är skit svårt att skriva på
Min iPhone !!

Men ni som nu sitter och skriver era töntiga kommentarer + är mogna till att lägga av med ett sånt beteende ! Men som sagt ni kommer väl aldrig växa upp !
Förstår att MITT LIV är så intressant för er MEN va vänlig skaffa er ett eget ! ;) TIPS !!

Hahaha tro om man ska ta bort lösenordet folk verkar ju vara sååå intresserade märker jag, men inte vågar fråga om lösenordet!! Jag döööör va pinsamt !!! Ni som ska vara SÅ stora i käften ! ;) hahaha


Puss nu är de dags för svår stavade mig att sova för imorgon blir de att roa & leka med barnen tills mina batterier tar slut :) men se gör dom ju aldrig de laddas bara på för att se dom lyckliga ! <3

Älskar min FAMILJ <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är väl för underbar, Stefan ska vara super glad att få ha dig i sitt liv sen att dom får en sådan bra plastmamma och mamma! Du är grym Frida, Alla skulle ha varit som du. Puss

2012-03-10 @ 09:21:51
Postat av: Sanna

Håller med Mia.

2012-03-11 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0