Underbar helg ! :)


Lördag blev de vakna, k & jag smög på varandra men vi hade ju Texas så han spårs ju upp ganska lätt ! ;) hehe blev frukost & ge Jamie lite puréee! Sen klä dom och fixa mig sen för de skulle ju bli shopping för min del ;)

Klockan närmade sig 10 då åkte vi köpte snus till älsk lämna de sen åkte jag för att lämna barnen nere hos Stefan mamma dock va hon inte hemma men Johanna skulle ta hand om dom medan älsk jobbade :)
Hämtad upp Sanna & Emma sen !
Borlänge HERE WE COME!!! ;)

Blev lite för mig än ny vår jacka + tunika å massa sånt, Jamie fick än vår jacka med + lite mer :) allt för min prins <3

Hemma vi halv 6 då satt Morre här å dom tog en öl ! Jamie vs överlycklig att jag kom hem ! :) längtat så efter honom :) kläde dom för älsk & Morre skulle ner på strand för att ta nån öl innan vi skulle ut och äta middag bara han & jag :) så otroligt mysigt hade vi <3
Blev de gamla vanliga china så jävla gött ;)

Sen hämta Jamie som va hon Johanna & Morre gick jätte bra och otroligt ca tacksamma vi är för hjälpen :)

Sen hem Jamie jätte trött lägga han och vi myste ner oss i soffan för att se klart filmen vi hyrt men dock såg kanske en halv timme så va vi väldigt trötta å la oss och sov! :) älsklingen sa till mig " du är den mest finaste som finns. Har aldrig träffat nån som är så bra som du! " tack sötaste du <3

Kevin sov hos sin mamma men kommer idag igen ! :)

Söndag då! Vakna mysa ner sig i sängen med jamie sen lekte vi och busade med pappa :) hehe
Sen blev ner och handla Gooo frukost som vi nyss har ätit :) mums så mysigt ! :)
Snart sätta på filmen igen som vi nu har kollat på i 3 dagar i dag! Haha får hoppas vi får se klart den nu :)


Älskar min familj är överlycklig att jag har er ! <3

Är så stark tillsammans med er !!


Tack för fina kommentaren Jenny :) du vet inte lätt när folk är avundsjuka på mig ! Förstår ju varför ;) mitt liv är PERFEKT ;)

PUSS

F-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0