Underbart!


Idag vaknade vi klockan halv 10 tog Jamie till sägnen myste bredvid oss :) sen upp äts frukost, älsk låg kvar pga av att han skulle vila tills han skulle jobba tror lille älsk börjar bli sjuk :/ stackarn!

Sen efter frukosten å lite lek så gick vi och väckte pappa, då myste vi och gosade! Älsk myste på med Jamie medan jag hoppade in i duschen! Sen fixade jag mig även. Älsk gav Jamie mat och han somnade fint i sin säng efter de ! :) jag tog med mig Texas innan jag och Janina skulle på stan. :) även Janina följde med ut och gick med mollie så trevligt så :) åkte ner och kollade lite lunchade på stan & åkte runt lite :) haha toppen daaaag! :) sen åkte vi hem gick med hundarna sen in och fika tårta :) löööövlyyy!

Snart bär de av ut till nusnäs för att fira syster Marica som fyller år idag :) grattis syster!!

Släpp taget och de gamla & gå vidare! :)

Älskar dig Stefan tack för att du är så otroligt BRA <3

Ska äntligen träffa min efterlängtade vän Carolina & Novis på fredag! Ska bli så otroligt kul! Fika blir de och så får barnen leka :) <3 Vill ha fredaaaaag!

När väl livet rasar lite så kommer de ännu än som sätter ihop pussel bitarna :) TACK


Familjen & vänner är BäST <3


Tack Janina för idag ses nog senare eftersom vi bor nästan grannar ;) haha

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0