1 maj


Första maj de betyder att prinsen vår blir hela 8 månader ! :D

Dagen har varit bra förutom min snoriga näsa & irriterad hosta ! :/ gilla'S inte
Blev en lugn dag med lite ute fix & så!
Inte orkat allt för mycket, tur man har haft sin man här hemma så man fått den hjälp som behövs nu när man är sjuk ! Puss älskar dig Stefan <3
Imorgon blir han kanske med hemma för VAB ta hand om Jamie eftersom min kropp inte orkar allt för mycket :/ usch vill vara frisk.

Måste vara frisk tills på lördag då blir de kalas här hemma för Kevin som fyller 7 den 10onde ! Blir tidigt kalas eftersom inte våran vecka då han fyller år! Tråkigt nog men man kan fira tidigare ändå :D



Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta tv med mina pojkar <3



Man ska vara glad med de man har ! Tänk alla barn & föräldrar & så som bor i andra länder som inte har ett dug! Usch stackars dom!

Va glad för de du har och ta vara på allt !


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0