Söndag

Hej hopp alla läsare !



I helgen har S jobbat å jag och barnen har hittat på massa skojj, aom igår lördag va vi på stan för att fika och kollade även runt på stan å efter stan blev det en sväng in till svärmor/farmor för lite snack å så..
Sen hem till hjärtat som slutade å K va ute och Jamie & S myste lite ! :)

Sen åkte K & S för skulle fixa något nere hos svärmor/ famor Jamie sov middag & jag myste ner mig i soffan för lite skilda världar ! :)
Sen åt vi middag när grabbarna kom hem även lilleman hade vaknat =)
Prinsen min <3

Sen blev kl nämande 9 å då vart det läggdags för K spelade kort sen somnade han sött !
Jamie blev vaken lite eftersom han sov så otroligt lång middag . MYSS till film <3
kollade på ' Stig helmer' såg dock inte klart den men får allt bli idag. vart otroligt trötta alla tre! in för natta Jamie sen somnade jag som en stock även S tror jag gjorde det :P

Idag vaknade lilleman när S skulle upp kl tjugo i 6 så de va inte alls kul va väldigt trött ja men fick han åter och somna igen kl 7 men ännu en pojk som kom upp trappandes kl halv 7 :P så det vart väl inte så mycket sova för mig igen då :) men va fan sova kan man göra sen ;)
Jamie vaknade igen halv 9 å så åt vi alla frukost sen kollade K på tv Jamie åkte runt i sin gå stol jag kollade på :P haha sen så kul ut när han kommer springandes i den stolen värdens leende ;)
ett sånt leende min son har när han åker i sin stol de leende har jag åt dig ;) VÄLDIGT STORT ;DDDDD

Sen vi tolv kom svärfar och hämtade K skulle spela lite bandy & Jamie somnade så jag passade på jag med så vi fick oss en sov lur till halv 2 :P väldigt skönt !
sen kom S hem då tog vi oss en kopp kaffe och sen gick vi ner på morkalby skola för att gunga med lilla Jamie å han bara älskar de :)  ( kommer bilder )

Sen tog vi å gick hem skulle fixa lite med vart inte så mycket blev in och laga mat istället, S nattade Jamie så han fick sova en stund innan dom skulle ner till svärmor/farmor !
K kom hem så vi åt middag sen gick han ut och lekte och vi tog en kopp kaffe och snackade om allt till himel & jord ! Tänk att man kan ha en sån underbar kille som verkligen lyssnar och förstår en .. Samma honom när han berättar saker .. Helt underbart att vi är både värdens bästa vänner som delar allt med varandra + värdens bästa par ! Älskar dig Stefan pers <3


Nu är K nattad & jag sitter och väntar på mina andra två pojkar som är ute på vift ! :)
Ännu lite tid för mig själv ..

Solen skiner nu såhär påkvällskvisten mysigt ! :)




När man har separerade föräldrar så ska man väl för fan låta dom barnen få ha de dom vill hos sina föräldrar !
Tycker de är så löjligt hur vissa föräldrar håller på ! De är väl ändå barnens saker + kläder ? Iaf när det börjar gälla kläder så är de fan rätt jälva patetiskt ! Nä usch man bli ju mörkrädd !
Kanske dags att börja skicka barnen nakna till föräldrarna eftersom de är ett stor problem att de inte får ha de dom vill på sig..

Jaja slut på detta !

Men ni lär väl hålla med om att de är rätt jävla patetiskt ??


klandrar ingen som nu jag vet utan va jag har hört !



Ha en fortsatt bra söndag alla läsare !



Mitt liv flytter på hur bra som helst ! :DDDD


puss F



Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dig helt, verkligen dåligt hur vissa personer är..

2012-05-20 @ 20:10:56
Postat av: Jossa

Visst om sakerna man vill ha kvar hemma, men kläder de är bara för mycket.

2012-05-20 @ 20:56:03
Postat av: Anonym

Jag håller med dig.Dom kläder barnet själv klär på sig, eller den andra föräldern klär på barnet,dom kläderna kommer h*n med. Och om de nu är så viktigt vart vissa kläder ska vara nånstans får man väl skicka med dom nästa gång h*n byter om och ska till den andra. Att hålla reda på kläder/strumpor är ju ett helt tids jobb.

De är hemskt pinsamt över vad vissa föräldrar lägger fokus på nuförtiden.

2012-05-21 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0