Familjen kommer alltid först!!

Hej alla läsare ! Dålig på att skriva som sagt men fullt upp nu med besöktider hos mvc + Bvc & sen tvätt & disk städa å roa barnen å allt sånt :) men stor trivs :)))

Igår va vi på Bvc med lilleman å han växer & står i :) väger nu 9.520 å längden är 75cm :) stor kille.
Idag vart de mvc och kolla andra bebisen i magen å allt va bra hjärtljuden låg på 145 140 å så :) sen blev se Kaffehäng hos syster K även andra syster J va där. Sen blev de lunch på stan med Cissi :) Jamie va också med såklart :) alltid med min lille prins :)
Sen blev de hämta K skjutsa han till isaac å sen hämta älsk blev de åka till nusnäs & fixa cykeln som jag skulle sälja, sen in i Mora igen sen ut till nusnäs igen för lämna cykeln :) väldigt mycket flängande idag vart de men men tog ett stopp på donken för lite mat tajm ;-) mums fick i mig en 150 hamburgare för FÖRSTA gången :) Hahaha OMFG

Sen blev de hämta K vi kvart i 7 sen hem å sen vart de läggdags upp tidigt då måste man lägg sig tidigt ! :)
Måste tänka på barnen i första hand så de är utvilade. Sen blev de att S hämtade faster Johanna som va barnvakt åt lille Jamie medan S fixade och skulle sälja bilen å jag skulle på VIP på laget 70 prövade massa med inget i min smak. Jaja blir väl så också ibland ;-) pengarna finns så de ryker men hittar Inge man vill ha. ;p typiiiiiskt


Sen blev de hämta upp S och åka hemåt till prisen :)
Faster Johanna hade lagt honom med mat å han somnade sött :) tack snälla Johanna för hjälpen, du stället alltid upp och vi är väldigt glada för de :)


Sen måste jag bara säga en sak ATT FÖR I HELVETE MÄNNISKA PRIORITERA DITT BARN I FÖRSTA HAND!!!!!!!!!!!!!!

Jävla idioter som väljer bort sitt barn att göra annat när de är hos varandra två veckor i månaden ....... USCH fan förjävligt !!!!!!

Ska alltid prioritera mina barn först i alla lägen...

Ta åt er vem fan som helst, bryr mig inte tycker de är så jävla tragiskt sånt här...

....


Hörs





Min familj är totalt BÄST


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med dig Frida, skaffar man barn så ska man ta hand om dom också.. Men vissa föräldrar tycker de är mer viktigare och göra annat.. Så hemskt!

2012-05-29 @ 23:20:32
Postat av: Anonym

bry dig om dina egna barn först du ist för hur andra sköter sitt, säkert någon som tycker du också gör helt fel.

2012-05-30 @ 01:05:37
Postat av: F

Du jag bryr mig om mitt barn mer än vad du kan tänka ! Har mina åsikter och dom står jag för! :)

2012-05-30 @ 07:26:41
Postat av: M

Någon som tog åt sig av det du skrev, Tyckte det va bra skrivet utav dig Frida. Du säger vad du tycker och står för de starkt. Du är en grym mamma, även en bra plastmamma är du till Kevin. (:

Stefan har tur att få ha dig i sitt liv.. Puss gumman

2012-05-30 @ 10:56:22
Postat av: Jossa

Vissa människor är inte så insatta till att ta hand om sina barn som vi andra. Tråkigt för barnen

2012-05-30 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0