Finns inga dåliga väder utan dåliga kläder ! ;-)



Hej & ho

Idag fick jag sovmorgon till kl 1 men dock vaknat lite till och från. Älsk tog Jamie och gick till tången för skulle fixa nånting & jag låg där med mina sammandragningar ! Usch så ont de gör! Men vaknade vi halv 11 kom Dom hem igen och skulle lägga Jamie för lunch då somnade jag åter om tills han vaknade, S spelade tv-spel men vaknade också upp med att jan låg bredvid ! :) mysigt <3
Upp sen gjorde vi lunch & sen åkte S till jobbet & vi lekte runt i våra myspysss kläder :)
Sen hämtade vi upp Emelie vi 4 skulle sätta i löshår på henne som vart as snyggt :).. Sen kom Cissi & hälsade på så vi snackade & tog en donk sen ! Mummmmms!! Sen förbi älsk på jobbet för han ville säga godnatt till Jamie för läggdags för Jamie är hu kl 9 & då är ju han inte hemma! Så igår när Jamie sov vart han typ som sagt lite nere för prinsen sov :/ underbara pappan Stefan <3 så han myste med magen istället ! :) hihi


Nu är vi iaf hemma Jamie ska sova snart & jag myser ner till OTH!

Imorgon ska jag och Jamie deta Ewelina & Janina :) lycka för oss!! Blir röja stan och leta saker till Hollywood partyt som är på lördag! Jamie måste ha nå frääänit på sig ;-) hihi kommer blir lyckad dag imorgon :)

Så nu har ni fått reda på lite nytt! Så va nöjda & glada nu ;-) hihi


PUSS F <3 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0