Grå

Så grå dag!

Sovmorgon till 10 älsk har fixar Jamie inatt eller ja inatt & inatt vaknade första gången 6 så sover hela nätter sötaste killen så de är underbart :)

Sen upp äta frukost, mysa till lite tv sen vart kl 12 då blev lilleman trött så lunch sova. Otroligt sött när prinsen sover. <3 vi älskar dig <3
Tog mig också en pn vaknade igen vi två så blev inte så mycket mys med min man men får bli ikväll :) älsklingen hade gjort fixat lunch till mig & de va jätte gått! Tack värdens bästa älsk<3

Efter älsk åkte till jobbet så åt vi lite, Jamie fick puree & sen myste vi till lite tv vådligt tråkigt väder idag :/ inne dag får se bli för oss.. En liten promenad ska vi väl fixa också :)

Bebisen i magen sparkar å står i ! Tror vi får en liten boxare otroligt hårda sparkar :)
Igår kom älsk hem vi kvart över 10 å Jamie va vaken ville träffa pappa sin. Så de lekte & myste för fulla muggar :) otroligt fin syn :)))))
Sen la Stefan Jamie & vi myste lite i soffan innan jag skulle deta kudden med ;-)
Bebisen sparka då för fullt när vi myste så älsk satt bredvid på soffan och pussade på magen & kände <3 du är värdens bästa pappa & jag är glad att du blir pappa till mina barn.

Nu sover Jamie lite middag vaknar nog snart då tar vi oss en liten promenad ! :)

Hörs & hej...

Puss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0