HEJ HOPP !

Dålig på att uppdatera er om vad som händer men haft haft fullt upp!
kommer lite saker iaf vad jag gjort! ;)


Fredag vart det fika med min finaste flickor Ewelina & Janina såklart va prinsen med också, Är inte direkt en sån som lämnar mitt barn hemma hela tiden så fort man ska nånstans.. Alltid ska han med då känner jag mig HEL ! :)
Vi fikade iaf å snackade om allt & ingenting.. kollade även runt på stan köpte mig ett par strumpbyxor + mascara, Hittat äntligen en som jag bara älskar !! :D LYCKLIG
Sen handlade jag efter de lite eller massa gått till kvällen vart fredags mys till hockey Messade även mollsan som kom ner och gjorde mig sällskap !
Sen åkte jag och Jamie hem för gosssa för fullt..
älsk kom vi 20.00 så då vart de MYSSSS Jamie super glad att pappa hemma.. även så säger han pappa nu så S är uppåt glad :) hihi sen säger han mamma då han är förbannad & ledsen. <3 Prinsen vår <3

Lör
Vart de ner på stan köpa ett par klackskor som jag skulle ha på mig på hollywood festen även Svärmor följde med för vi skulle köpa prisent till Robert fyllde 18 hans fest vi skulle på på kvällen..
Väldigt kul hade vi där, jätte roligt och träffa den stora släckten + fina vänner som också va där..
Åt tre rätters så otroligt gått.. :D
Lilleman va hemma hos mormor/mamma Morfar/Pappa å gud va jag kände mig tom när inte han va med oss.. Men han hade det så bra hemma hos mormor & morfar så :)
hämtade han på kvällen sen vart de hem och sova för oss..

Idag sön

Så har det varit lugnt vaknade fösta gången vi 8 då skulle jamie upp men vi myste i sängen och lekte sen matade vi han och då vart han trött igen lillen så bara lägga han och så somnade han om.. MYSSS
Vi somnade även också om till halv 12 sen åkte jag ner och köpte nybakat bröd så åt vi go frukos :)
Jamie fick lite goa saker han också :)
Sen blev det åka till siljansfors kolla på Sophia när dom hade gitarr konser..
Otroligt duktig.. Sen fikade vi där.. Tack svärmor/farmor (:
Åter hem för stor städa, Jamie somnade på vägen hem så det vart inte så mycket städa när vi kom hem med lite iaf..
Vi lekte och så sen åkte vi och veko handla
gjorde en otrligt go middag, blev lite sent men nu är jag iaf mätt och belåten..
Medan S fixade maten så matade jag Prinsen med lite go mat sen fick man päron & mango till efterätt.. De är också puree så ni inte tror jag ger han riktig frukt.. ;) heheee
Sen blev det läggdags kl kvart över 8 då han va jätte trött..
till middag vart de för oss fläskfile & pomes + en liten sallad, vitlöksmör & bea fläskfilen hade S rullat in med bacon.. MUMMMMSS så sjukt gått de va..
Tack värdens bästa pojkvän för den otroligt goda maten.. <3


Nu sitter och i soffan ska se på BB för typ första gånen, men väntar på att älsk ska komma in så vi kan myssssssa till film..
Skruvar och skruvar där ute med mopen.. ;) min man har blivit en mopppe pojk :P hihi gulligt :D

Jaja lite nytt va jag gjort och så..
Hade bra så hörs vi åter igen snart ;-))





Bilder kommer

men bjuder på dessa så länge..




KÄRLEK <3






ME




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0