Konstig väderlek idag !

Hej å hopp dålig på att uppdatera men haft lite fullt upp denna vecka !
Ska få veta allt så småning om.

Idag va det röd dag så barnen fick vara hemma och leka hos mig Älsk jobbar ju hela veckan tråkigt nog upp på morgona så ser man inte han fören vi halv 3 men de går ju fort men längtar till jag får vakna upp med han som bli på måndag :)

Som sagt idag så myste jag med barnen med frukost & lite lek sen ringde K isaac så blev de att köra ner honom dit och jag och Jamie köpte med oss fikabröd för åka ut till mormor & morfar i nusnäs ! :)
Blev där till älsk slutade sen vi kom hem så hade Jamie somnat i bilen å så bar jag in han i sängen så han sov till halv 4 ! Lilleman va jätte glad att se pappa hemma när han vaknade =))
Jag är så inne i skilda världar så jag satt med de & Älsk kollade på hockey medan lillen sov!
MEn när han vaknade så kollade även J på hockey med sin far ! :D

Sen tog åt vi lite middag & tog oss en liten promenad med Texas!
Sen började klockan närmade sig 6 så då åkte vi ner på ica för köpa lite mys till kvällen
å så möte vi upp K där ! Sen upp på maxi för att köpa jodgubbar.. MUMS de ska jag äta med grädde ikväll.. GÅTT

Nu ligger Kevin och ska sova splat kort har vi gjort, medan dom andra pojkarna är ute och far ! Skulle ner på ica för köpa hundmat med inte kommit hem ännu.. Hmm :P jaja lite stund för mig själv är ju alltid lite skönt men saknar min prins sååå !!

Nu slå på skilda världar innan de blir mys med älsklingen för att se på lite hockey!!

Ha en bra helg allesammans..

I helgen blir det jag och barnen som ska umgås iaf på förmiddagarna till 2 !
Ska allt skämma bort dom lite :D





Mycket man får veta mycket man blir helt till sig av! Asså de är sjukt de du håller på med ..
Lägg bara AV för dit eget bästa..




PUSS Å HEJ DÅÅÅÅÅÅÅ




Bild på mig och min kära MAN som jag älskar av hela mitt liv <3







Vårat mirakeeeel <3  ' gammal bild men älskar den bilden såå '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0