Onsdag

Idag blev de vakna, å i vanligt ordning upp med K skicka iväg han till skolan sen blev de sängen igen och sov vi till 10 :) skönt med lite sovmorgon
Nu har vi ätit frukost och myser framför teletubbies ! :) älskade prinsen bara älskar det :))

Vid 1 kommer syster med Viggo ska ha honom, Jamie & Viggo leker så fint tillsammans :) tur älsk kommer hem vi halv 3 så han får hjälpa mig lite att roa två barn och vara höggravid de kommer bli lite jobbigt men har ju min man som kommer hem halv 3 så tills dess ska jag stå ut :D

Nu mys med min finaste på denna jord! :)

Min älskade son Jamie som alltid jag kommer prioritera första & som alltid kommer vara allt för mig<3
Jamie jag älskar dig av hela mitt liv <3


I helgen blir de flytt för faster Johanna & Morre hit upp till hånåkni ! :)) kommer bli väldigt roligt ..Tro om jag tar med barnen på lite roliga aktiviteter då medan dom andra lyfter & står i :)


Fått lite information nu av vad som händer! Ha en bra dag allihop..





Jamie badar sin gröna pool :))) <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så galet söt han är

2012-05-30 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0