Söndag

Jaja idag har de varit en lugn & rolig dag!

Kevin kom in vi 8 och började tjata om sin fyrhjuling som vi alla köpt till han för han fyller ju 7 år stor killen :) + som han skulle ut och åka på kl 8 men dock va ju de för tidigt så vi väntade till 10 :) haha tjat varje kvart ;-) sötunge klart man vill åka när man fått en fyrhjuling !!

Sen gjorde vi en mat lista som vi åkte upp och handlade sen lagade jag tacos i ugn :) berömdes verkligen här hemma av allt :) helt kanon lycka för mig ;-)

Svärfar/farfar & Pia kom på besök så de blev åter tårta & kaffe idag så gött ;) sen matade vi Jamie lite & kläde han för dags för utgång igen. Ner på ängen här hemma så skulle Kevin åka igen :) Jamie skulle kolla på sin storebror när han åkte, mammas kille <3
Sen tog Pia honom på en runda i vagnen medan vi kollade Jamie blev lite trött så han somnade sött :) sen blev de hem gång & Kevin skulle städa rummet ! Så duktig han va blev otroligt fint ..
Sen ut på en vända igen. Pia & Jamie va inte hemma dom hade tagit en lång runda så när vi går ut igen så kom dom å lilleman sov ännu. :) så K fick åka en liten sväng till sen duschen & nu sitter vi här vi köksbordet och tittar :) Jamie sitter och säger " dada dada" ;-) mammas ska de sägas men inte då. De säger vi när vi år ledsna & så. Hihi roliga killen vår <3

Nu ska jag mysa med min fina familj sen så blir de läggdags för barnen så ska jag och älsk mysa ner oss till en film :) så underbar söndag :)))

Tråtts haft mitt humör upp och ner idag men min familj får upp mitt leende där dom vill :) LYCKA <3


Puss F


Bjuder på Bilden med min prins som jag älskar av hela mitt liv! <3 alltid lika glad vår fina kille <33333


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :) ja dom är fina mössorna. Jag beställde dom från en sida på nätet. www.dunderbarn.se :) 175 kr med frakt.

2012-05-07 @ 07:12:44
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Okej tack så jätte mycket! :)

2012-05-07 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0