SOOOL

Då vi skulle säga godnatt inatt så hörde vi Kevin skrika nå från rummet & vi tänkte hmm drömmer han men så gick vi in då hade han Spytt Ner sängen & sig själv stackarn :/ in i duschen för dusch av han sen älsk byte sängkläder. Å han spydde & spydde i duschen med :( lillevän de va inte alls kul sa han. Sen va alt klart då la vi honom & han somnade.

Jamie sov som en stock nästa hela natten vaknade 5 å skulle ha mat så älsk lagade mat sen fick vi sova till 8 :)
Kevin va pigg imorse men fick vara hemma för han spydde, magsjuka går ju som sagt.

Älsklingen va och lämnade han vi strax efter 9 & sen ner på baken & sen upp för hämta oss för de skulle vecko handlas :)
Sen åkte vi hem vi så himla starka sammandragningar så S nattade Jamie för lite sov & jag vilade. Vi somnade och vaknade typ nyss vi halv 1 igen. Aja sovit typ ja men så värt de .. :) S va ner och fixa lite hos svärmor/farmor medan vi vilade & kom hem sen när vi vakande :D pigg & händig man jag har :) älskar dig Stefan <3

Nu har han åkt i väg för handla mat på Sibylla Gud så jag ska njutaaaaaaaaaa:)

Jamie sitter helt inne i sin bil pch rullar på däcken. Haha så sötaste prinsen. <3

Är så sjuk sugen på att hemglass bilden ska komma med ikke då. Tar nog mig en sväng till noret sen för handla lite glass där uppe:)

Underbart väder då lär se ska finnas glass hemma :)


Puss på livet & så lycklig för allt går åt rätt hål för oss nu :) LYCKA


Ingen kan vara lyckligare än jag just nu :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0