Tjoheeej

Idag vart de upp när Jamie stod vi sin sängkant och hoppa , hoppa och säger " dadadadaaa" då vaknade S först sen väckte dom mig med sina fina leenden båda två! LYCKA..

Upp äta lite frukost, familje frukost :-)
Sen blev de ut på äventyr blev först lämna däck & fälgar på däck & fälg sen blev de fixa lite saker & sen mat på tahi där gamla Claras ligger, super god mat rekommenderar de starkt! Även glass fick man till efterrätt med de fick Jamie eftersom han bara älskar glass :) så söt är han värdens finaste <3
Sen blev de upp på maxi handla lite men Gud så mycket folk .. Tokig man vart, som sagt mina hormoner.. HAHA
Nu är de inhandlat massa till mors dag & min pappas födelsedag. Tro va dessa pojkar här hemma ska köpa till mig då, älsk håller på planerar nå.. Hmm NYFIKEN ... Trots min första mors dag :) kul:))))
Även massa inhandlat till mina smoothies!! Gött

Sen hämta ett badrumsskåp som ska monteras imorgon ska även till jysk och hitta lite till badrummet :)
Sen blev de iaf stan med Jenny & där vart de shopping mest till min prins då med hittade allt något till mig med :) värdelösa affärer här i Mora så nästa shopping runda blir i stor städer ;-)
Prisen fick sina första skor idag så sjukt söta :) massa sommarkläder också så nu har han kläder även så ska S köpa Imorgon :))
Sen blev de upp på älsk jobb byta däck till sommardäck. :) sen hem och invänta S ...

Sen när han kom hem myste vi lite på balkongen allihop sen tog vi oss en promenad & efter de vart de ner på Ica handla jodgubbar & grädde :)
Även vart de en sväng förbi Sibylla.. Haha ja är man gravid så är man :) mums så gått de va..

Imorgon blir de ut till mina föräldrar tvätta bilen där tar nog även med Jamies pool som han fick idag av sin bästa pappa :) så han får bada medan pappa tvättar bilen :)
Sen lite mer inplanterat så kanske uppdaterar er imorgon men får se hur fullt upp man har :)



Ha en bra helg annars :)


Puss


Livet är kanon BRA !!!

Inte ett dugg kan man gnälla på de fina jag får ha å jag känner mig som en prinsessa :)))))))


Har min kunga familj ;-)))


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så himla härligt att värmen äntligen har kommit. Får ta på barnen fina sommarkläder :) va du på mvc i veckan? Tyckte jag såg dig. Ha det bra.

2012-05-26 @ 23:12:13
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Det är underbart väder njuter till Max! :) ja så otroligt härligt när man ser barnen i sol hat & solglasögon + sommar kläder! :)

Ja jag va på mvc i torsdags, men såg inte dig men är ganska blind ;) såg även dig idag på stan :) du får ha de så bra..

2012-05-26 @ 23:22:16
Postat av: Jessica

Jasså gjorde du :) igår? Jag var på bvc, oliver skulle få pruta :/ stod och titta på bilar i fönstret med han så tyckte jag det va du. Men då hade jag rätt :) ha det en toppen dag i det härliga vädret

2012-05-27 @ 09:18:26
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Ååh stackarn :/ .. Ja igår på stan utanför cubus ! :) yes då va de jag.. Ja men desamma Jessica ! :)

2012-05-27 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0