Godkväll

Idag har det varit lugnt på förmiddagen så frukost , kaffe sen tv mys!! Sen blev det lägga Jamie och då blev se se filmen trassel som går på tv 1000 family varje dag !! Sett den 3 dagar idag nu men den är så sjuk bra :)

Sen när hjärtat kom hem blev så blev de för mig att åka in i Mora kändes
Som de behövdes lite nytt !! Hittade mig lite smått & gått men sen vart de hem!! Kidnappade med mig min kära vän Jessica !! Kändes inte alls som de va 8 månader sen vi pratades sen sist! Men skönt att vi är som för och att hon är tillbaka hos mig <3 bästa Jessica !!

Sen blev det hem och laga lite middag och gosa med våra små <3
Innan kvällen så busade vi på och hade de mycket trevligt <3 älskar er <3

Sen la vi Jamie vid halv 8 och sen blev de mys led pigga Elliot som pratade och hade sig och sen åkte pappa för lite träning :) behövs kanske ;-)))

Jaja sen la jag Elliot och började noppa och färga mina ögonbryn så nu har jag gjort lite pyssel på mig och nu blir de film i sängen sen sova!!

Imorgon är de min & hjärtats 2 års dag :))) lika lycklig nu som då!! Vi är som jorda för varandra älsklig!! Jag älskar di mer och mer för varje dag min bästa vän/sambo!! <3

Godnatt

Trackback
RSS 2.0