Godkväll

Denna dag har gått fort! Imorse så fick jag lite sovmorgon då älsklingen fixade allt med sköterskan för jag va så trött! Men sen blev det upp och käka lite frukost sen har vi väntat och väntat på att kära Jamie skulle komma! Å till slut kom han med faster Johanna & Morre som har haft han nu i en hel vecka, så denna veckan har varit tuff utan han! Saknaden till han är så stor men nu äntligen är han här och vi åt alla på Max idag och sen tog vi promenad till Ica för att köpa ostbågar till honom sen hem då hade vi lite mys de som gick iaf ;) spring i bena har han allt och de är väldigt skönt att de äntligen blir lite stök :)) så nu titta vi lite på tv och dom andra små tösarna sover sött i sängarna inne på rummet! Fått vår nya babyvakt idag som är helt kung :) nått av de bästa vi köpt :) inte speciellt billig men ska något vakta barnen så måste man se till att de är de bästa!

Hyrt en film vi ska se ikväll också! Hoppas den är bra nu!

Jaja allt för mig min lycka är tillbaka !! Då allt går väldigt bra framåt :D

Sen har jag nu inte pratat med min vapendragande Jenny idag igen! Två dagar utan att prata med henne är för mycket! Så imorgon ska vi allt prata ut odäntligt :))) finns faktisk mycket och prata om då den roligt nyheten ;-)

Puss & hej

Älskar er mina fina vänner <3

Trackback
RSS 2.0