Tisdag

Dagens dag blev som så att vi har fått besked om att få komma hem imorgon, ska bli jätte skönt att få komma hem till ett städat och skönt hus men bara lugnet! Mina älskade föräldrar har varit och städat nu under tiden vi har varit borta! Älskar er mina kära föräldrar! <3

Dom närmsta veckorna kommer de bli väldigt lugnt, ska ta hand om mina fina barn & se till att dom får de så lugnt som möjligt!

Vi tog en promenad till maxi senare idag och handlade middag som vi skulle göra! Ne slut om dagen!!


" jag blir så less på hur folk behandla andra, man ska vara rädd om det man har och verkligen ta vara på det! Den finns människor som snackar så mycket skit som gör så att de får dåligt rykte och jag är så trött på såna människor... Varför inte håla sitt för sig själva och sen att andra skaffar sin egen uppfattning om personer!! Men istället sitter dom och lyssnar på vad andra säger och sen håller dom med och ser att den andra personen blir ett offer!!! De finns en sanning i de hela och se vet den som blir utsatt! De är så fruktansvärt tragiskt!! ALLA GÖR FEL NÅNGÅNG och de ska man inte behöva
Lida för hela livet och absolut inte stöta bort deras barn för dom!!! Ge en chans och visa att JUST DU är mogen!!!!! "

Jag hoppas verkligen att allt kommer lösa sig för dig <3

Trackback
RSS 2.0