Torsdag

Idag blev de upp och hoppa tidigt! E ska få sina mediciner klockan 8 så vi halv 8 ringde klockan! Gav medicinerna sen kommer en traskande Jamie upp och skulle krypa ner så lite mys vart se allt för oss imorse! Lille J har nu sin växar säng på rummet som an kliver i och ur i :)

Blev frukost sen för oss och sen tog Jamie och jag en van dusch medan Elliot och Stefan myste på i soffan !!
Sen skulle vi på massa ärenden, även en sväng på stan skulle de bli med fina Jenny! Blev lite shopping men dock Inge till mig utan bara till mina finaste killar <3 Jenny handlade på hon :) barnen va hemma hos mina fina föräldrar som är guld värd <3 fått så fina kläder & vinter kläder av dom till våra små sötnosar! På väg hem sen blev de lite handling för mat idag & imorgon ! Sen hem då lekte vi runt och lagade mat.. Sen kom efterlängtade Jessica på besök och såklart Adde ! Gud va jag saknat denna människa !! Men nu ska vi allt hålla ihop.. Man ska vara rädd och de man har !!!
Snackade & så sen blev de Mora igen för mig skulle hämta byrå till Elliot sen lite smått och gått till mig !! PACKET som jag älskar det. Vart en tidigt jul för mig i år ;-)

Jaja haft besök mot kvällen barnens farfar & Pia sen min mor & far ! Kaffe och lite sånt mys :)

Barnen sover sen en lång tid tillbaka så de ska jag nu med passa på att göra medan den andra mannen i huset spelar tv-spel!!

Godnatt

Trackback
RSS 2.0