Tufft

Har haft en tuff vecka med att lilla Elliot har varit allvarlig sjuk ! På intensien i Falun så sa dom att de va kört och att Elliot inte orkade!! :'( värsta i mitt liv att en läkare kommet och säger att vår son inte orkar mer och ska lämna oss!! :(( usch tårarna kommer ännu när jag tänker på hur nära de va att han skulle lämna oss :/ men han blev stabilare och fick flyga helikopter till Astrid Lindgrens barn intensiv! Så fått mycket stöd där, men vi har haft våra klumpar i halsen och inte orkat nånting !! Men nu har han blivit mycket mer stabilare och vi har kommit ner på en avdelning !! Vår son klarade sig igenom de som hänt och vi har fått oss en riktig liten kämpe :) helt otroligt va duktig han är!! :)) igår efter en vecka fick jag ha han i min famn igen och som jag längtat :) även Jamie har varit med oss här på sjukhuset så de har varit kul! :) ha lekt runt med han och igår va vi i Polen här på barnsjukhuset! Så de gillade Jamie :)

Imorgon blir de flytt till Falun, blir bog några dagar där! Men måste säga att tack tack tack Astrid Lindgrens läkare & alla fina som tagit hand om Elliot så bra! Guld guld värda är ni <3

Nu dags att sova! Jamie & Jag sover i ett familje rum alltså själva de är en våning med massa rum så ett litet hotel kan man säga! Och älsk sover tillsammans med Elliot på avdelningen! Jaja godnatt!!

Allt går åt rätt hål! :)))) <3

Trackback
RSS 2.0