Fullt upp

Hej hallå!

Har inte haft tid att skriva nu på ett tag ! Fullt upp med mina små gryn, hund och allt annat som ska göras!
Igår hade vi middag med nära & kära! Hur trevligt som helst!

Middagen serverade kl 9 lite sent eftersom man inte alla hinner äta längre! Jo frukost de är de ända men Jaja barnen kommer alltid gå förts! :)
I veckan har man inte sovit så bra alls! Elliot har vaknat 1 vaken till 3 sen vaknat 5 å sen upp för mig igen vi 7 ge K frukost och klä honom :)
Sen vart vaken till kväll! Men men sova kan man göra sen ;-) är så glad för mina två barn även mitt bonus barn & min sambo! Min kära familj <3

Ikväll ska de bli tjejkväll hos mig! Bli lite färga ögonbryn + ansiktsmask & mys! Pojkarna skulle se någon film och ha lite mys på övervåningen :) <3

Ne nu ska jag försöka lägga ner lille skrutt i sängen och se om han vill sova där , men de tror jag inte mammas famn är bättre ;-) hihi

Ha en fortsatt trevlig helg alla !!

Trackback
RSS 2.0