Gokväll

Idag har vi äntligen fått igång tv då viasat va och kopplade in allt idag! HÄRLIGT ! Sen åt jag & älsk lunch och sen blev de jobbet för han och Elliot sov så jag & Jamie lekte och busade omkring ;-) sen ringde vi tant Jenny för lite umgås! Hon följde och hjälpte mig med barnen medan jag fixade lite ärenden! Blev lite fläng idag och kom hem halv 7 ! Usch handlade massa godis å gått till helgen! Helgen ska vi mysa för fulla muggar :)

Har haft en lugn kväll med mina barn! Blev lite teletubbies innan läggdags för Jamie ! <3 tror allt han ska få en tv på sitt rum då han älskar teletubbies även en liten fåtölj! :) allt för mina barn...
Sen somnade iaf Jamie sött i sin säng och jag kollade lite avsnitt av andra avenyn! Bäddade ner mig bredvid Elliot som verkligen inte vill sova i sin säng! Utan mamma & pappas säng är bäst ;-)

Ne nu ska jag sova, igen ork att vänta uppe på att älsk ska komma hem! Får synas imorgon :))

Godnatt fina läsare!


Mina pojkar <3

Trackback
RSS 2.0