Härligt måndag!

Det har varit en toppen dag!
Syster J kom så älsk & jag & SIS vi åt frukost och hickade kaffe.. Även lekte med våra fina barn! Sen vi kl 10 blev Jamie lite trött så då la älsk honom, finaste pappan <3
Sen gick han en promenad med Texas och även jag och SIS tog en promenad med våra små gryn efter S kom tillbaka! Men en lång sådan sen åkte hon hem och lille Elliot låg kvar i vagnen ute och sov hur skönt som helst! :) när jag kom in så kom lille Jamie med världens leende så lycklig man vart :) mammas pojke <3
Sen åt vi alla lunch och sedan in på Bvc för Jamie skulle på 1års spruta & vikt + längd ! Allt ser jätte bra ut och sprutan gick hur bra som helst lite tårar på slutet men gick bra! Kom nästan en tår på mig då man såg två sprutor! Usch lider verkligen med min äskade pojk! Men han klara de fint vår stare kille!

Sen blev de handling och hem för oss medan älsk åkte och jobba tråkigt nog! :/ men men ...

Innan jag la Jamie ikväll myste vi i soffan till teletubbies ! Som ha älskade de! Även kom mamma/mormor ner för umgås lite! Nu sover han sött och Elliot även i soffan medan jag slår på ett andra avenyns avsnitt! Blir mot läggdags för mig med snart! Trött trött är man!!

Glömde bort en sak då vi gick förbi grannas är i nusnäs så träffa jag på en som pappa hade hälsat på här när vi va på bb då han hade Jamie ! Att hon va helt för älskad i Jamie att han hade charmat henne totalt! ;-) ja vad säger man vårat charmtroll ;-) <3 hihi

Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara njuta i lugnet !

Hade bra alla fina !!

Trackback
RSS 2.0