Längesen!!

Jag bloggade! Som sagt fullt upp och mycket som händer om dagarna man ska göra! Under tiden jag inte har skrivit så jag jag tagit hand om mina älskade barn , umgåtts med underbara människor & älskade sambon! Röjer i huset med tvätt & städ !! Måst också tacka fina faster Johanna som flyttstädade vår lägenhet grymt gjort! Sp i fredags va vi där och tömde sakerna som fanns i förrådet även lämnade över nycklarna till dom andra, känns konstigt att inte bo kvar där med hat trivts skit bra, men trångt vart de med 3 barn! Men trivs otroligt mycket bättre i huset då de är yta & trägård & allt! Helt underbart! Som sagt aldrig mer flytta usch så jobbigt de är! Här ska vi bo :-)

Igår fick vi fin besök Jenny & bror! Bror skulle fixa S moped ! Medan vi kollade på hockey & bästa laget vann ! GO MORA!!!!! ;-)
Älsklingen satt väl & skrek under de två perioderna sen gick han och hjälpte bror med moppen!! Sen körde jag hem dom Texas fick följa mig sol sällskap & på vägen hem dyker en stor jäkla älg fram! Usch klumpen i magen & hjärtat slog 100!! Köra försiktigt i skogen allt!!
Sen hem myste ner i soffan med hjärtat & hade de grymt mysigt barnen sov ! Sen vi 11 vaknade Elliot skulle ha mat sen myste vi ner i sägnen och somnade...
Idag har vi tagit en lång låg promenad med mor & far till lekplatsen & hela sjön helt underbart!! Livet att bo i nusnäs är BÄST!!
Älsk tog sin moped in i noret skulle handla lite sen blir de middag och njuta & va! Älsk jobbade idag så kom han till mina föräldrar när han slutade så vi drack kaffe å så!

Nu invänta moppe grabben sen MAT!!

En sak till har sett en otroligt grym film! " Flicka 2 "som jag grinade! Usch Ni måste se den! Skit bra film!!

Sen har jag fått otroligt fina kläder till barnen som jennys fina ungar har haft! Tusen tack fina Jenny för dom!! :) vi älskar dig <3

Ne nu fixa lite! Nu har ni fått lite uppdatering om mitt liv iaf!!!

Puss hej!!

Trackback
RSS 2.0